guidens.dk

e-Boks kontakt og brugersupport

Find kontaktinfo her: https://brugersupport.e-boks.dk/hc/da

I e-boks brugersupport og kontakt har man samlet de mest gængse spørgsmål og benyttede vejledninger. Siden giver et godt overblik over brugen af de forskellige funktioner i e-boks, og er et godt værktøj til at få mest muligt ud af tjenesten.

E-boks har desuden en livesupport i form af en onlinechat, så kan du ikke finde det søgte svar på siden, så kan du nemt og ubesværet tage kontakt til en supportmedarbejder.

E-boks brugersupport er inddelt i forskellige kategorier, og i det følgende vil vi se nærmere på, hvordan de hver især har relevans for den enkelte.

E-boks App

Den første kategori i e-boks support handler om selve app’en. Her kan du finde vejledning til alt fra generel praktik til mere avanceret brug.

E-boks-app’en kan rigtig meget, og hele tanken bag denne er at give den enkelte borger, såvel som virksomhed, et bedre overblik over både offentlige og private henvendelser og forehavender.

I e-boks app support kategori kan du finde råd og vejledning til, hvordan du får mest muligt ud af din app. Du kan få hjælp til opsætning og login, hvordan du administrerer dine mapper og dokumenter, og hvordan du til- eller framelder afsendere – for blot at nævne nogle få.

Derudover finder du links til forskellige ekstraservices som for eksempel kodehusker, storebox og e-donationer.

I brugersupporten er alle nyheder og aktuelle tiltag stjernemarkeret, så du altid kan holde dig opdateret.

E-boks for private

Brugersupport-kategorien privat dækker over alle de funktioner, du har brug for som borger.

Her finder du vejledning til alt, der er relevant for dit generelle brug af e-boks – opsætning af privatindstillinger, profiloplysninger, behandling af dokumenter og meget andet.

I e-boks brugersupport har du desuden et godt overblik over tjenestens mere avancerede brug, og du kan finde svar på, hvordan du betaler regninger i e-boks, hvordan du opsætter en e-boks til dine børn, samt hvordan du tilpasser din indbakke, så du modtager relevant og vigtig post.

E-boks privat har et væld af services og muligheder, og alle er beskrevet grundigt på denne supportside. Under hver kategori hører flere underkategorier, og siden er overskueligt og enkel at finde rundt i.

E-boks er meget mere end blot en e-mail, og der tilføjes løbende funktioner.

E-boks for virksomheder

Den sidste hovedkategori du finder på e-boks brugersupport, er erhverv – for din virksomhed.

E-boks brugersupport for virksomheder er inddelt i forskellige kategorier, som alle indeholder relevante spørgsmål og guides. Her finder du en vejledning i at opsætte en e-boks til din virksomhed, samt hvordan du opsætter en erhvervspostkasse. Du finder svar på, hvordan du tilføjer en medarbejder som administratorer, og hvordan du sender breve fra din virksomhed.

E-boks erhverv har desuden en masse funktioner, der kan hjælpe dig i den administrative del af din virksomhedsdrift. Brugersupporten er udviklet med det formål at give dig de bedste forudsætninger for at få mest muligt ud af din e-boks.

I e-boks erhverv har du altid nyheder, systemopdateringer og vigtige datoer liggende øverst og markeret med en stjerne, hvilket giver et godt og hurtigt overblik.

Chat support

Har du brug for hjælp til brugen af din e-boks, og kan du ikke finde den vejledning eller svarmuligheder, der er relevant, så kan du altid kontakte e-boks kundesupport via deres chat.

Medarbejderne kan hjælpe med brug, praktik og services, og er alle uddannede i at formidle systemets kunnen videre.

Find kontaktinfo her: https://brugersupport.e-boks.dk/hc/da